Jawatan Teater

 


Tarikh : 30/10/2022


Tempat : Kelas 3 Oxford


Pada hari ini, cikgo Noel mengambil alih kelas kami. Kami mengutamakan teater produksi yang akan datang bagi projek akhir kami. Cikgu mahu memastikan jawatan yang dilantik bagi setiap pelajar berfungsi dan bekerjasama dengan baik. Saya memilih untuk menjadi penari, cikgu memilih Ahmad Haikal untuk mengajar kami sedikit gerakan tarian yang akan dipelajari nanti. Kami diberi masa untuk bersedia sementara cikgu keluar kelas kerana ada hal lain. Saya boleh mengikuti tarian atau gerakan yang diajar.


Learner Profile yang saya perolehi pada hari ini ialah communicators iaitu kami berbincang dengan rakan bagi produksi kami. Itu sahaja dari saya untuk journal kali ini, saya harap semua orang kekal bekerjasama menjayakan teater ini.

Comments